مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-16سياسي

روبان قرمز برای افتتاح در کشور نایاب شد


این روزها، رییس جمهور و وزرا به شدت در تلاش هستند تا از پروژه های عمرانی جدید (البته کامل نشده و با هزار و یک مشکل) پرده برداری نمایند و روبان پشت روبان است که قیچی زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، این روزها، رییس جمهور و وزرا به شدت در تلاش هستند تا از پروژه های عمرانی جدید (البته کامل نشده و با هزار و یک مشکل) پرده برداری نمایند و روبان پشت روبان است که قیچی زده می شود.

همزمان آمارهایی اعلام می شود تا نشان دهند، دولت موفقیت های عظیم و شگرفی در عرصه های مختلف بدست آورده و به این دلیل مردان اجرایی هم و غم خود را مصروف ارائه آمارهای خلق الساعهِ خیالیِ خود ساخته گذاشته اند.

افتتاح خارج از قاعده پروژه های نیمه تمام اقدام غیرقابل بخششی است که قطعا تبعات دامنه دار چنین اقدام نمایشی - تبلیغاتی علاوه بر وارد ساختن آسیب های جدی بر ارکان اقتصاد کشور می تواند تا مدت های مدیدی نیز به عنوان میراثی نامطلوب آثار مختلف تورمی برای مردم در پی داشته باشد و موجب سلب اعتماد عمومی به اخبار و اقدامات دولت گردد.

در هر حال نواقص و کمبودهای نهفته در بطن چنین پروژه های هزینه سازی، طعم شیرین برخورداری از مواهب طرح های تازه افتتاح شده را در کام مردم تلخ می کند و از سوی دیگر چنین افتتاح هایی خسارات و هزینه های سنگینی نیز بر بیت المال و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روبان قرمز برای افتتاح در کشور نایاب شد

روبان قرمز برای افتتاح در کشور نایاب شد