مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16سياسي

اختصاص شعبه سیار برای بیماران کرونایی/رعایت پروتکل ها بهداشتی


پیش بینی شعبه سیار برای رای گیری بیماران کرونایی و برنامه ریزی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی خراسان جنوبی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا مشارکت حدأکثری در انتخابات ریاست جمهوری عزت و سربلندی را برای کشورمان رقم بزنیم.

وحدانی نیا ادامه داد: شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر پوچی و بی اعتباری دموکراسی غربی به ویژه از نوع آمریکایی اش را نشان خواهد داد.

عباسعلی ملکی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی هزار و 24 شعبه أخذ رأی پیش بینی شده است، گفت: تلاش کرده ایم با همکاری اداره کل ارتباطات خراسان جنوبی مشکل را در شعبی که احتمال بروز اشکال ارتباطی در برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود دارد را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: ما برای انتخابات الکترونیکی در بیرجند 115 شعبه أخذ رأی و 348 صندوق الکترونیکی پیش بینی کرده ایم و همچنین 90 دستگاه احراز هویت پشتیبان در نظر گرفته شده است.

سعید برقی، معاون سیاسی فرماندار بیرجند نیز در این جلسه گفت: تدابیری برای رأی دادن بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است و در این راستا بیماران کرونایی برای رأی دادن از ساعت 10 تا 1 بعد از ظهر روز جمعه می توانند به پارک خانواده بیایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص شعبه سیار برای بیماران کرونایی/رعایت پروتکل ها بهداشتی

اختصاص شعبه سیار برای بیماران کرونایی/رعایت پروتکل ها بهداشتی