مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16سياسي

هرجا به جهاددانشگاهی اعتماد شد، پاسخ خوبی داده ایم


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با اشاره به موفقیت های چشمگیر این نهاد در مدت فعالیت آن، گفت: جهاد دانشگاهی با داشتن بدنه نخبگان، پتانسیل های خوبی برای دستیابی به فناوری های به روز دنیا دارد و تنها لازمه این امر آن است که مسئولان دولتی به جهاد .

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با اشاره به موفقیت های چشمگیر این نهاد در مدت فعالیت آن، گفت: جهاد دانشگاهی با داشتن بدنه نخبگان، پتانسیل های خوبی برای دستیابی به فناوری های به روز دنیا دارد و تنها لازمه این امر آن است که مسئولان دولتی به جهاد دانشگاهی اعتماد داشته باشند.

دکتر مهدی باصولی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، گفت: جهاد دانشگاهی همواره با دولت ها ارتباط خوبی داشته و توانسته طرح های بزرگی را با همکاری دولت های مختلف انجام دهد و قطعا در دولت آینده هم جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالا و شبکه نخبگان خود می تواند عهده دار ماموریت های مهم فناورانه در کشور شود.

وی افزود: تجربه 40 ساله نشان می دهد که هرجا به جهاد دانشگاهی اعتماد شده، کار با موفقیت پیش رفته و گرهی از مشکلات کشور در حوزه فناوری باز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرجا به جهاددانشگاهی اعتماد شد، پاسخ خوبی داده ایم

هرجا به جهاددانشگاهی اعتماد شد، پاسخ خوبی داده ایم