مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16ورزشي

جدایی ستاره ملی پوش بسکتبال از شیمیدر قم


ستاره ملی پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم با پایان قرارداد یک ساله خود و پس از کسب رتبه سومی فصل 1400 - 1399 لیگ برتر با شیمیدر رسما از این تیم جدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که تیم ملی بسکتبال کشورمان در هفته اخیر درگیر آخرین پنجره رقابت های انتخابی کاپ 2021 آسیا بود و به زودی باید در بزرگترین رویداد ورزشی جهان در سال جاری یعنی المپیک توکیو به میدان برود، اما بازار باشگاه های کشور شیمیدر قم است که برای سومین فصل متوالی به عنوان نماینده استان قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی این رشته به میدان می رود، تیمی که در فصل نیمه تمام سال 1398 رتبه سوم جدول مقدماتی را کسب کرد و در فصل اخیر نیز به مقام سوم دست پیدا کرد.

شیمیدر قم در فصل 1400 – 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بود و یکی از چهره های با تجربه، کارساز و بدون شک ستاره این تیم، ارسلان کاظمی بود که با توانایی های بالای خود که حاصل از بازی در لیگ امریکا و سال ها حضور در سطح اول بسکتبال ایران و آسیا است، برای شیمیدر در راه کسب مقام سوم لیگ برتر یک مهره کارآمد بود.

کاظمی یک بازیکن کامل و سطح بالا است که در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال ایران همواره ستاره شیمیدر بود و در نهایت با این تیم رتبه سوم لیگ را کسب کرد اما این مهره مطرح شیمیدری ها که ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی ستاره ملی پوش بسکتبال از شیمیدر قم

جدایی ستاره ملی پوش بسکتبال از شیمیدر قم