مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-16اقتصادي

آخرین وضعیت ساخت واکسن ایران - استرالیا


وی در پاسخ به این سوال که آیا بر اساس سند ملی واکسیناسیون کرونا، گروه بعدی سنی مشمول دریافت واکسن هایی که مجوز مصرف اضطراری گرفته اند خواهند شد یا خیر؟، تاکید کرد: واکسن داوطلبانه هیچگاه اجباری نیست و کسانی که بر اساس سند ملی ثبت نام می کنند دواطلب می شوند که می خواهند واکسن ایرانی دریافت کنند.

به طور کلی تزریق واکسن کرونا از هر نوعی اجباری نیست؛ اما فرد خودش می تواند داوطلب شود که از میان واکسن های موجود، واکسیناسیون را انجام دهد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره بیمه افرادی که واکسن را دریافت می کنند، افزود: بیمه شدن دریافت کنندگان واکسن فقط در فاز اول، دوم و سوم کارآزمایی بالینی است و وقتی مجوز اضطراری مصرف صادر شود دیگر بحث بیمه وجود ندارد.

قانعی درباره آخرین اخبار از واکسن تولیدی وزارت دفاع (فخرا) نیز بیان کرد: این واکسن اخیرا برای جذب داوطلب اقدام کرده است و پس از پایان فاز دوم مطالعات و بررسی و تایید نتایج، اجازه ورود به فاز سوم را اخذ خواهد کرد.

پیش بینی تامین 19 میلیون دُز از واکسنهای ایرانی کرونا تا پایان مهرماه وی درخصوص چشم انداز موجود از واکسیناسیون کرونا در ایران، تصریح کرد: ما بر اساس خود اظهاری یک پیش بینی و بر اساس توان تولید یک پیش بینی دیگر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت واکسن ایران - استرالیا

آخرین وضعیت ساخت واکسن ایران - استرالیا