مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-16سياسي

انتخابات یک مبدا تحول و تغییر است/کردستانی ها از خلف وعده ها ناراحتند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اصل انتخابات یک مبدا تحول و تغییر است و نیاز ضروری جامعه ماست چرا که خیلی از آحاد جامعه این تغییر را طالب هستند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کردستانی اظهار کرد: شاهد فضایی تحول خواهی در جامعه هستیم و برگزاری انتخابات به این فضا کمک می کند.

وی افزود: اصل انتخابات یک مبدا تحول و تغییر است و نیاز ضروری جامعه ماست چرا که خیلی از آحاد جامعه این تغییر را طالب هستند بنابراین الان فصل آن تغییر رسیده است و اگر کسی این را انکار کند از کف جامعه اطلاع ندارد نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انسان دوست دارد همواره رو به جلو حرکت کند لذا باید سعی کنیم از این افراد اصلح ترین را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: رسانه ها کارشان امید آفرینی، وحدت و آرامش در جامعه است لذا در لوای تشویق مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات سعی بکنید این جامعه را به آینده امیدوار بکنید.

وی افزود: حتی اگر ضعیف ترین انتخابات از لحاظ شمارش آرا داشته باشیم، بهترین اتفاق این است که آن کسی که برای چهار سال پیش رو رییس جمهور می شود تلاش خود را به کار گیرد تا فضای دلسردی را بر گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات یک مبدا تحول و تغییر است/کردستانی ها از خلف وعده ها ناراحتند

انتخابات یک مبدا تحول و تغییر است/کردستانی ها از خلف وعده ها ناراحتند