مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-16بين الملل

هشدار نخست وزیر سودان درباره وقوع جنگ داخلی


نخست وزیر سودان که در حال حاضر برای دفاع از اصلاحات لازم جهت بیرون آوردن کشور از بحران اقتصادی شدید موجود و برقراری ثبات برای دوره انتقالی تلاش می کند، - نخست وزیر سودان که در حال حاضر برای دفاع از اصلاحات لازم جهت بیرون آوردن کشور از بحران اقتصادی شدید موجود و برقراری ثبات برای دوره انتقالی تلاش می کند، درباره خطرات آشوب و جنگ داخلی که طرفداران حاکمیت قبلی به راه انداخته اند، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان چند روز پس از اعتراض گروهی از جوانان به قطع یارانه سوخت و بستن خیابان های خارطوم، در سخنرانی که از تلویزیون این کشور پخش شد، نسبت به خطرات آشوب و جنگ داخلی که طرفداران حاکمیت قبلی به راه انداخته اند، هشدار داد.

حمدوک اظهار کرد: در حال حاضر وخامت شرایط امنیتی اساسا به فاصله ای که میان گروه های انقلاب ایجاد شد، باز می گردد، این اختلافات خلایی را ایجاد کردند که دشمنان انقلاب و حامیان حاکمیت ساقط شده البشیر از آن نفوذ کردند.

نخست وزیر سودان در ادامه گفت: بدون اصلاح بخش بزرگ امنیتی که در دوره عمر البشیر که با درگیری های داخلی متعددی مواجه بود، بسیار گسترده شد، سودان همچنان با تهدیدهای داخلی و خارجی مواجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نخست وزیر سودان درباره وقوع جنگ داخلی

هشدار نخست وزیر سودان درباره وقوع جنگ داخلی