مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-16سياسي

روحانی اگر می توانست در انتخابات شرکت کند نمی توانست رای بگیرد


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در پاره ای از موارد برخی سیاسیون این نکته را بیان می کنند که برای چه باید رای بدهیم و دیگران را نیز به رای ندادن تشویق می کنند، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر 1400به روزهای پایانی خود رسیده است و تقریبا تکلیف خیلی موارد از لیست ها تا نامزدهای ریاست جمهوری مشخص است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سازوکار اصلی جریان انقلاب برای حضور در صحنه شورا نیز با سازوکاری که تعیین کرده بود لیست 21نفره خود را اعلام کرده است.

  مهدی چمران یکی از اعضای اثرگذار این شورا و سرلیست این لیست در انتخابات شورای شهر تهران در گفت وگویی با فارس به تشریح ساز وکار این لیست و برخی شبهات و سوالات در این باره پرداخته است.

متن این گفت وگو به شرح ذیل است: تشریح سازوکار شورای ائتلاف برای لیست 21نفره   فارس: در ابتدا اشاره ای اجمالی به سازوکار شورای ائتلاف برای رسیدن به لیست 21نفره داشته باشید تا سپس به جزییات این لیست کمی بپردازیم.

چمران: ما به دنبال انتخابات دیدیم که 230 نفر از نمایندگان از شورای ائتلاف به مجلس راه یافتند.

  این ساز و کار را برای شورا و همچنین برای ریاست جمهوری تکمیل کردیم و از استان ها به شهرستان ها رفتیم چرا که شوراهای شهر باید شهر به شهر برای خودشان کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی اگر می توانست در انتخابات شرکت کند نمی توانست رای بگیرد

روحانی اگر می توانست در انتخابات شرکت کند نمی توانست رای بگیرد