مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-16اقتصادي

نیازهای رونق تولید در البرز احصا شد


نیازهای رونق و توسعه تولید و اشتغال در استان را احصا کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که صبح چهارشنبه در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با بیان اینکه در شرف برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا هستیم، افزود: دغدغه فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان در خصوص برق به تبع از شرایطی که در کشور وجود دارد، ما را بر آن داشت که امروز نسبت به برگزاری این نشست اقدام کنیم.

وی ادامه داد: قدردان فعالیت و پویایی تولیدکنندگان البرزی هستیم که تحت هر شرایطی از تولید و اشتغال باز نماندند و اسباب سرافرازی و خوشنودی مردم را در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، صادرات، تولید و… فراهم کردند.

شهبازی گفت: در حوزه استانی از هیچ تلاشی برای رفع موانع تولید فروگذار نکردیم و مشکلات کلان را نیز در سطوح ملی طرح و پیگیری کردیم که در این راستا همراهی بسیار خوبی از مسئولان ملی داشتیم.

وی افزود: از ابتدا نیازهای رونق و توسعه تولید و اشتغال در استان را احصا کردیم و در این راستا ارتقا زیرساخت های خدماتی در اهم امور قرار گرفت از این رو با طرح رینگ سراسری گاز از بویین زهرا به کرج، افزایش دو برابری حق آبه استان از محل سدهای مستقر در البرز و آغاز عملیات اجرایی پست برق 400 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای رونق تولید در البرز احصا شد

نیازهای رونق تولید در البرز احصا شد