مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-16بين الملل

تمرین بمباران سامانه های اس-400 توسط ارتش آمریکا در مانور مراکش


در جریان رزمایش گسترده اخیر موسوم به َشیر آفریقایی از سوی نیروهای بین المللی تحت رهبری آمریکا در مراکش، این نیروها حمله به سامانه های دفاع هوایی اس-400 تریامف روسی را آزمایش کردند.

- در جریان رزمایش گسترده اخیر موسوم به "َشیر آفریقایی" از سوی نیروهای بین المللی تحت رهبری آمریکا در مراکش، این نیروها حمله به سامانه های دفاع هوایی اس-400 تریامف روسی را آزمایش کردند.

واشنگتن به اشاعه سامانه های دفاع هوایی اس-400 در جهان اعتراض کرده و چند کشور را از بابت خرید آنها تحریم کرده و این احتمال هست که الجزایر نیز آن را به دست آورده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این رزمایش اخیر تحت رهبری آمریکا در شمال آفریقا بعد از آنکه مراکش، یکی از کشورهای میزبان این رزمایش، از برگزاری بخشی از مانورها در منطقه صحرای غربی ، یک منطقه مورد ادعای این کشور خبر داد، مناقشه آفرین شد.

آمریکا از ادعای مراکش بر این منطقه حمایت کرده اما اظهارات این کشور مبنی برگزاری مانورها در آنجا را رد کرده است.

اشاره به تمرین حمله به سامانه های اس-400 در این رزمایش در جریان یک مانور پست فرماندهی به تاریخ 9 ژوئن در آگادیر مراکش مطرح شده است؛ مانوری که تصاویرش از سوی پنتاگون در سایت میزبان رسانه های آن پخش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین بمباران سامانه های اس-400 توسط ارتش آمریکا در مانور مراکش

تمرین بمباران سامانه های اس-400 توسط ارتش آمریکا در مانور مراکش