مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-16فرهنگي

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، فرصتی برای خلق تعلق ها


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در مدت زمان اختصاص شهرهای خلاق به هر شهر باید ایده های نوین ارائه شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در مدت زمان اختصاص شهرهای خلاق به هر شهر باید ایده های نوین ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدربیع احمدخانی شامگاه دیروز (25 خردادماه) در جلسه برنامه ریزی شهرهای خلاق فرهنگ و هنر استان، اظهار کرد: در شهر خلاق، کار ذهنی بر کار فیزیکی غلبه دارد و فرهنگ و هنر از ویژگی های آن بوده و شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، فرصتی برای خلق تعلق ها است.

وی افزود: شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر پدیده ای است که بر مبنای تحقق برنامه ها احیا شده است و معرفی یک شهر در شبکه شهرهای خلاق باعث برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی در آن شهر می شود و این عوامل قطعاً باعث می شود که استعداد هنرمندان آن شهر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و شکوفا شود.

این مسئول با بیان اینکه در شاخص شهرهای خلاق متغیرها و مولفه هایی مطرح است که در آن ها جایگاه فرهنگ و هنر اساسی و مهم است، تصریح کرد: پنج طرح از استان زنجان برای شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر ارسال شده بود که این طرح ها شامل پایتخت غزل ایران، پایتخت صنایع دستی، شهر خلاق در حوزه ادبی، پایتخت رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، فرصتی برای خلق تعلق ها

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، فرصتی برای خلق تعلق ها