مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-16پزشكي

نظارت بهداشتی 72 ساعته بر شعب اخذ رأی در خراسان رضوی


رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نظارت 72 ساعته بر شعب اخذر رای در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقرر گردید به جهت جلوگیری از ازدحام در محل، نیروهای بازرس وزارت کشور آموزش لازم را دریافت کنند، چک لیست ها در اختیارشان قرار گیرد تا ثبت گزارشات را انجام داده و در صورت ثبت هر نوع تخلفی در خصوص عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اقدام لازم و به موقع را در جهت رفع آن مشکل انجام شود.

علی اصغر حسنی افزود: در این جلسه مصوب شد بازرسان وزارت کشور به صورت سیار در سطح مناطق بازرسی انجام دهند و در کنار آن، نیروهای بهداشت در مناطق معین شده که هر یک، چندین شعبه اخذ رأی را پوشش می دهند حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر محل برگزاری انتخابات از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 27 خرداد ماه تا 24 ساعت پس از فرآیند رأی گیری و خروج عوامل و نیروهای اجرایی و نظارتی ادامه دارد تا هیچ گونه مشکلی در موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی وجود نداشته باشد.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: نظارت ویژه بر رعایت دستورالعمل بهداشتی در پای صندوق های رأی در روز 28 خرداد ماه امسال یکی از مهم ترین مأموریت های ما در سال 1400 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بهداشتی 72 ساعته بر شعب اخذ رأی در خراسان رضوی

نظارت بهداشتی 72 ساعته بر شعب اخذ رأی در خراسان رضوی