مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-16سياسي

«زلزله در نیل» روایت حضور نوه امام حسن در مصر منتشر شد


رمان «زلزله در نیل» روایت زندگی سیده نفیسه، نواده امام حسن مجتبی است که ازمدینه برای زیارت مزار جدش ابراهیم خلیل الله راهی بیت المقدس می شود و ازآن جا به مصر مهاجرت می کند.

- رمان زلزله در نیل روایت زندگی سیده نفیسه، نواده امام حسن مجتبی است که ازمدینه برای زیارت مزار جدش ابراهیم خلیل الله راهی بیت المقدس می شود و ازآن جا به مصر مهاجرت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در قاهره مصر، شاید کمتر کسی باشد که نشانی مزار سیده نفیسه یا به قول خود اهالی مصر ست نفیسه را نداند.

حتی اگر خودشان هم مشرف نشده باشند حتما وصف حال این سیده با کرامت را شنیده اند خصوصا ازدحام در یازدهم ربیع الاول، در شب سالگرد تولدشان که شیعیان و اهل تسنن و حتی برخی اهل کتاب که در صحن و سرایش جمع و با مولودی خوانی نسبت به این بانو و اجدادش ابراز محبت و ارادت میکنند.

سیده نفیسه، نواده امام حسن مجتبی و بانوی عالمه و فرزانه است که ازمدینه برای زیارت مزار جدش ابراهیم خلیل الله راهی بیت المقدس می شود و ازآن جا به مصر مهاجرت می کند.

مردم مصر که آوازه او را شنیده اند به استقبالش شتافته و با دیدن علم و مهربانی و کرامات ایشان، گرد ایشان می آیند.

سید سعید هاشمی، نویسنده با سابقه کشورمان با کتاب زلزله در نیل که توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است، روایتگر این بانوی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زلزله در نیل» روایت حضور نوه امام حسن در مصر منتشر شد

«زلزله در نیل» روایت حضور نوه امام حسن در مصر منتشر شد