مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-16فرهنگي

کارگاه متفاوت حصیر بافی بافقی ها افتتاح شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق از افتتاح گالری هنری حصیربافی در این شهرستان خبر داد و گفت: عرضه مواد اولیه حصیربافی به هنرمندان و هنرجویان از ویژگی های منحصر بفرد این گالری است.

- ایسنا/یزد رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بافق از افتتاح گالری هنری حصیربافی در این شهرستان خبر داد و گفت: عرضه مواد اولیه حصیربافی به هنرمندان و هنرجویان از ویژگی های منحصر بفرد این گالری است.

لیلی رنجبر در توضیح این مطلب تصریح کرد: سومین گالری تخصصی بافته های حصیری در شهرستان بافق افتتاح شد.

وی افزود: گالری ارمغان راد بانو توسط اعظم جعفری راه اندازی و به عنوان سومین گالری تخصصی تولید بافته های حصیری است در میدان خان افتتاح شد.

رنجبر یکی از رویکردهای متفاوت این کارگاه صنایع دستی را ارائه آثار هنری حصیری دانست و گفت: علاوه بر آن، عرضه مواد اولیه حصیربافی اعم از انواع رنگ ها، وسایل موردنیاز بافت حصیر شامل نخ های مناسب دوخت، سوزن و مغ های رنگی به هنرمندان و هنرجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های نسل جوان که در حال فراگیری حصیربافی هستند، تهیه مواد اولیه و ابزار موردنیاز برای تولید بافته های حصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه متفاوت حصیر بافی بافقی ها افتتاح شد

کارگاه متفاوت حصیر بافی بافقی ها افتتاح شد