مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-16سياسي

کلنگ احداث شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان بر زمین زده شد


کلنگ احداث شهرک تخصصی بادام در قطب تولید بادام چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان بر زمین زده شد، این شهرک در مساحتی بالغ بر 30 هکتار احداث خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کلنگ احداث شهرک تخصصی بادام در قطب تولید بادام چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان بر زمین زده شد، این شهرک در مساحتی بالغ بر 30 هکتار احداث خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز 26 خردادماه با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی کلنگ احداث شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان که قطب تولید بادام در استان محسوب می شود بر زمین زده شد، این شهرک در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث خواهد شد.

عطاء الله ابراهیمی، رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اینکه وسعت باغات بادام در این استان 18 هزار و 209 هکتار است، اظهار کرد: میزان تولید سالانه بادام در این استان 24 هزار تن است، بیش از 30 هزار نفر در باغات بادام استان مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان سامان قطب تولید بادام در چهارمحال و بختیاری است، بیان کرد: وسعت باغات بادام شهرستان سامان 9525 هکتار است که از این سطح سالانه مجموعا 17 هزار و 50 تن بادام برداشت می شود و در باغات بادام این شهرستان برای حدود 9000 نفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان بر زمین زده شد

کلنگ احداث شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان بر زمین زده شد