مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-16سياسي

چوبِ تدبیر؛ هیزمی برای آتش خشم مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کوثر قاسمی، حسن روحانی در آخرین روزهای اردیبهشت 96 با مشارکت 73 درصدی و آراء 57 درصدی برای دومین بار به عنوان رییس جمهور ایران برگزیده شد؛ - تجمعات دی ماه 96 یکی از گسترده ترین اعتراضات سیاسی پس از انقلاب محسوب می شود، اما این تازه آغاز ماجرا بود؛ چراکه نقطه ی اوج اعتراضات مردمی، آبان 98 به شمار می آید؛ سیاه ترین نقطه ی دولت روحانی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کوثر قاسمی، حسن روحانی در آخرین روزهای اردیبهشت 96 با مشارکت 73 درصدی و آراء 57 درصدی برای دومین بار به عنوان رییس جمهور ایران برگزیده شد؛ رای 24 میلیونی وی، حکایت از رضایت نسبی مردم از روحانی و دولت اولش داشت.

با گذشت 6 ماه از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مجدد وی، موج عظیم نارضایتی نسبت به ناکارآمدی دولت شکل گرفت که منجر به تجمعات گسترده مردمی در دی ماه 96 گردید؛ اما این اعتراضات گسترده که در نوع خود بی سابقه به نظر می آمد، پایان ماجرا نبود.

با گذر زمان و افزایش شکاف میان دولت و ملت، تصمیمی ضدمردمی در آبان ماه 98 خشم فروخورده ی مردم را برانگیخت و بی تدبیری دولت روحانی هیزمی برای آتش خشم کسانی شد که طی این سال ها به انحاء گوناگون به لبه ی پرتگاه هل داده شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوبِ تدبیر؛ هیزمی برای آتش خشم مردم

چوبِ تدبیر؛ هیزمی برای آتش خشم مردم