مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-16سياسي

لبیک علمای اهل سنت گلستان به فرمان حضور حداکثری ولی امر مسلمین جهان+مستندات


ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت استان گلستان در نامه ای به محضر مبارک مقام معظم رهبری ضمن اعلام وفاداری همچنین تحقق وحدت و یکپارچگی در بین مذاهب اسلامی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شدند.

- متن این نامه که به امضای ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت استان گلستان رسیده است در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، مستندات دعوت به حضور حداکثری و لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی به شرح ذیل است.

بسمه تعالی یا ایها الذین آمنوا أطیعواالله و أطیعوا الرسول و اولی الامر منکم نساء 59 محضر مبارک ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی سلام علیکم اکنون که انقلاب شکوه مند اسلامی با ورود به گام دوم و مرحله خودسازی جامعه پردازی و تمدن سازی در پی فراهم آوردن زمینه تحقق حکومت جهانی اسلام است و چشم آزادی خواهان جهان و مظلومان و ستمدیدگان به گام های استوار و حرکت های تعالی بخش ملت عزیز ایران اسلامی است و نورانی انقلاب اسلامی و هم بازدارنده استکبار و عوامل مزدور آن است.

همان طور که در فرمایشات خود فرموده اید علاج دردهای مزمن امروز جامعه حضور حداکثری در انتخابات می باشد؛ ما ائمه جمعه و جماعات و اساتید اهل سنت استان گلستان نگارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبیک علمای اهل سنت گلستان به فرمان حضور حداکثری ولی امر مسلمین جهان+مستندات

لبیک علمای اهل سنت گلستان به فرمان حضور حداکثری ولی امر مسلمین جهان+مستندات