مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-16ورزشي

کرمانشاه در لیگ یوگا سوم ایران شد


رییس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه از پایان رقابت های لیگ سراسری یوگا خبرداد و گفت: کرمانشاهیان با ارسال 594 فیلم در بخش تیمی این رقابت ها به مقام سوم کشور رسیدند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه از پایان رقابت های لیگ سراسری یوگا خبرداد و گفت: کرمانشاهیان با ارسال 594 فیلم در بخش تیمی این رقابت ها به مقام سوم کشور رسیدند.

نریمان رحمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اجرای طرح سراسری لیگ یوگا، اظهارکرد: این رقابت ها در دو سطح تیمی و حرفه ای و در شش رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان الف ، بزرگسالان ب و پیشکسوتان برگزار شد.

وی تصریح کرد: سطح تیمی این لیگ برای ورزشکاران مبتدی رشته یوگا بود که از 20 اردیبشت تا 20 خرداد به مدت یک ماه برگزار شد و اخیرا نتایج آن از سوی فدراسیون همگانی اعلام شده است.

رییس هیات ورزش های همگانی کرمانشاه افزود: ورزشکاران علاقمند به شرکت در این طرح شش حرکات از میان حرکاتی که در شناسنامه حرکات آسانا وجود داشت را انتخاب و در قالب ویدئوی 180 ثانیه ای اجرا و آن را در سایت بارگذاری کردند.

وی از ارسال 594 ویدئو از کرمانشاه در بخش تیمی خبرداد و گفت: براساس اعلام فدراسیون همگانی، کرمانشاه بعد از استان های خراسان شمالی و بوشهر توانست رتبه سوم کشور را بدست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در لیگ یوگا سوم ایران شد

کرمانشاه در لیگ یوگا سوم ایران شد