مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-16سياسي

پیگیری اجرای 2 پروژه بزرگ انتقال آب به شهرضا/مشکل آب شرب رفع می شود


شهرضا _ نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب شرب شهرضا یک مشکل اساسی است و برای رفع این مشکل در حال پیگیری اجرای دو پروژه بزرگ انتقال آب به شهرضا هستیم.

- با اشاره به پروژه انتقال آب شرب به شهرضا، اظهار داشت: در حال حاضر تأمین آب شرب شهرضا از چاه های موجود در حال انجام است اما به دلیل خشکسالی تعدادی از این حلقه چاه ها از مدار خارج و چاه های جدیدی به مدار اضافه شده اند.

وی افزود: هم اکنون از نظر کمیت آب شرب شهرستان مشکلی نداریم اما همزمان با فرا رسیدن فصل گرما و استفاده بیشتر از وسایل سرمایشی میزان مصرف آب بیشتر خواهد شد و ممکن است مسائل و مشکلاتی را در پی داشته باشد.

کیفیت آب شهرضا مطلوب نیست نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کیفیت آب شهرضا مطلوب نیست اما پیگیر رفع مشکل بسیار مهم تأمین آب شهرضا بوده ایم.

محمودی بیان داشت: طرح انتقال آب از خرسان به شهرستان شهرضا در حال اجراست و قرار است استان های یزد، کرمان و بخشی از استان فارس هم از این خط لوله بهره مند شوند اما این پروژه به دلیل فاصله مسافتی طولانی و هزینه های لازم بسیار پروژه سنگینی است.

وی تصریح کرد: با همکارانمان در سایر استان ها و همچنین با وزارت نیرو جلساتی را برگزار کردیم؛ این پروژه به قوت خود باقی است و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اجرای 2 پروژه بزرگ انتقال آب به شهرضا/مشکل آب شرب رفع می شود

پیگیری اجرای 2 پروژه بزرگ انتقال آب به شهرضا/مشکل آب شرب رفع می شود