مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-16سياسي

مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری در انتخابات ناامیدی دشمنان است


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان، اولین و مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: - ایسنا/گیلان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان، اولین و مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: نگرانی دشمنان از اتکای نظام به مردم و نقش آفرینی آنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

محمد رضایی فرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: یکی از پایه های محکم و استوار حکومت اسلامی تکیه بر مردم است.

وی به نقش و جایگاه مردم در اداره جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: بدون حضور مردم و با نادیده گرفتن نقش آنان مردم سالاری خدشه دار می شود و لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن بقای حکومت اسلامی و الهام بخش بودن آن برای امت ها و ملت های آزاده دنیاست.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان، نقش مردم در انتخابات را نشان دهنده کارآمدی ایده مترقی امامت و امت برای اداره جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: انتخابات ها یکی از مظاهر حضور مردم در عرصه انتخاب مدیران عالی کشور است و لذا هم مردم و هم حاکمان نسبت به هم تکلیف بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری در انتخابات ناامیدی دشمنان است

مهمترین دستاورد مشارکت حداکثری در انتخابات ناامیدی دشمنان است