مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-16سياسي

ابراز نگرانی از تجمعات در جنوب کرمان/ مشارکت مدافعان سلامت در انتخابات


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تجمعات انتخاباتی به همراه دورهمی ها و مراسم معضلی برای کنترل بیماری در منطقه است که مسئولان باید تمهیداتی فراهم کنند تا ما بتوانیم وضعیت موجود را مدیریت کنیم.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: تجمعات انتخاباتی به همراه دورهمی ها و مراسم معضلی برای کنترل بیماری در منطقه است که مسئولان باید تمهیداتی فراهم کنند تا ما بتوانیم وضعیت موجود را مدیریت کنیم.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا، خردادماه را یکی از ماه های سرنوشت ساز برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: علی رغم اینکه دشمن انرژی و توان خود را برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته اما نتوانسته توفیقی در این زمینه پیدا کند و همواره توانسته ایم با اقتدار از این مرحله به عنوان یک تکلیف دینی، سرفراز بیرون بیاییم.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس به عنوان یک فرصت اظهار کرد: ملت ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی توانست مشکلات بزرگ تر از مشکلات اقتصادی امروز را پشت سر بگذارند و امید است این سر بلندی ها و دستاوردهای بزرگ در این بُرهه تاریخی نیز تکرار شوند.

مکارم ضمن توصیه به خانواده بزرگ بهداشت و درمان جنوب کرمان برای ایفای نقش مهم و سرنوشت ساز خود با افزایش مشارکت در انتخابات در راستای نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی از تجمعات در جنوب کرمان/ مشارکت مدافعان سلامت در انتخابات

ابراز نگرانی از تجمعات در جنوب کرمان/ مشارکت مدافعان سلامت در انتخابات