مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-16ورزشي

برگزاری جشن ایران من در آمفی تئاتر روباز تبریز


طی سه روز گذشته، مردم تبریز شاهد برگزاری جشن ایران من با کنسرت رحیم شهریاری خواننده مطرح تبریزی و اجرای برنامه ای با حضور بابک نهرین هنرمند برجسته تئاتر به صورت رایگان در محل آمفی تئاتر عینالی بودند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی سه روز گذشته، مردم تبریز شاهد برگزاری جشن "ایران من" با کنسرت رحیم شهریاری خواننده مطرح تبریزی و اجرای برنامه ای با حضور بابک نهرین هنرمند برجسته تئاتر به صورت رایگان در محل آمفی تئاتر عینالی بودند.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز در حاشیه برگزاری این جشن، ایجاد فضای موثر برای نشاط اجتماعی و عمومی شهروندان را از نتایج تلاش های نهادهای فرهنگی هم چون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز دانست.

وی خاطر نشان کرد: تلاش همه نهادهای فرهنگی در راستای ایجاد فضایی برای نشاط عمومی شهروندان است و در این راستا ضمن این که باید به وظایف قانونی خود کنند، باید در این حوزه خلاقیت هایی نیز به خرج دهند.

وی با قدردانی از برگزاری جشن بزرگ ایران من که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شده بود، اظهار کرد: این ویژه برنامه که رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان فراهم شده است، فرصت خوبی است که بعد از مدت ها دوری شهروندان از این فضاها، زمینه برای افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ایران من در آمفی تئاتر روباز تبریز

برگزاری جشن ایران من در آمفی تئاتر روباز تبریز