مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-16ورزشي

حضور پرشور در انتخابات صیانت از جمهوریت نظام است


رییس تبلیغات اسلامی بیله سوار گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد علاوه بر جواب دندان شکن به جریان های ضدانقلابی غیرت ملت در صیانت از جمهوریت نظام را به اثبات می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدجواد قربانی صبح چهارشنبه در دیدار با جمعی از جوانان به تبیین اهمیت انتخابات و معیارهای انتخاب شایسته پرداخت و اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات ملاک اصلی برای تثبیت جمهوری نظام جمهوری اسلامی است و بی شک نسل جوان در این عرصه نقشی بی بدیل دارند.

وی با اشاره به برگزاری همایش انتخاباتی در بیله سوار گفت: همایش انتقام 13 دی را 28 خرداد می گیریم در شهرستان بیله سوار در جهت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو یکی از مهم ترین برنامه های سیاسی و اجتماعی در شهرستان است که از جوانان منطقه می خواهیم برای حضور پرشور در این همایش همت کنند چرا که حضور در این همایش می تواند زمینه آماده سازی خود برای حضور در موعد حساس انتخابات خرداد باشد.

رییس تبلیغات اسلامی بیله سوار در تشریح برنامه های این همایش گفت: برگزاری جشن انقلاب با محوریت انتقام 13 دی در روز 28 خرداد در 3 روستا و 5 محله شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قربانی به برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: نشست های روشنگری و بصیرتی با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات صیانت از جمهوریت نظام است

حضور پرشور در انتخابات صیانت از جمهوریت نظام است