مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-16اقتصادي

اقوام ایرانی را به میدان می آورم/ نهضت خانه سازی راه اندازی می کنم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگو با مردم سمنان وعده داد: نهضت خانه سازی ایرانیان را در کشور راه اندازی کند.

- ایسنا/سمنان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگو با مردم سمنان وعده داد: نهضت خانه سازی ایرانیان را در کشور راه اندازی کند.

محسن رضایی در گفت وگو با مردم استان سمنان که از طریق شبکه استانی پخش شد با اشاره به چگونگی اجرای این طرح اظهار کرد: هر متر مربع ساخت خانه امروزه 3.

5 تا 5 میلیون تومان هزینه دارد و دولت من برای ساخت خانه ایرانیان با بسیج اعتبارات بانک ها و تامین 90 درصد هزینه ساخت خانه از طریق تسهیلات و 10 درصد آورده متقاضی که حدودا 30 میلیون تومان می شود، به تحقق اجرای این طرح در سراسر کشور کمک و زمینه خانه دار شدن مردم را فراهم می کنم.

وی با اشاره به توانمندی های قومی و اقلیمی کشور افزود: من بار دیگر اقوام ایرانی را به میدان می آورم و با واگذاری اختیارات و مسئولیت ها، دوباره استان ها و اقوام ایرانی را به میدان می آوریم و در همه استان ها مناطق اقتصادی ایجاد و اختیارات و مسولیت ها را به استان ها می کنم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم هزینه کرد اعتبارات و منابع پولی هر استان در همان استان ادامه داد: در دولت اقدام و تحول سپرده های مردم هر استان در همان استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقوام ایرانی را به میدان می آورم/ نهضت خانه سازی راه اندازی می کنم

اقوام ایرانی را به میدان می آورم/ نهضت خانه سازی راه اندازی می کنم