مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-16بين الملل

حمایت دولت بایدن از تسهیل تبادلات مالی تجارت بشردوستانه با ایران


وزیر امور خارجه سوییس در کنفرانسی خبری اعلام کرد که دولت جو بایدن مایل است تسهیل تبادلات مالی کانال مقررات تجارت بشردوستانه سوییس را برای انتقال مواد غذایی و دارویی بیشتر به ایران سرعت ببخشد.

- وزیر امور خارجه سوییس در کنفرانسی خبری اعلام کرد که دولت جو بایدن مایل است تسهیل تبادلات مالی کانال مقررات تجارت بشردوستانه سوییس را برای انتقال مواد غذایی و دارویی بیشتر به ایران سرعت ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ایگناتسیو کاسیس، وزیر امور خارجه سوییس گفت که جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه از سرعت بخشیدن به تایید نقل و انتقالات مالی لازم برای تحویل مواد غذایی و دارویی بیستر به ایران ابراز حمایت کرده است.

کاسیس که در یک کنفرانس خبری پس از دیدار نیم ساعته اش با بایدن در ژنو سخنرانی می کرد، در این باره گفت: مشکل این است که[کانال مقررات تجارت بشردوستانه سوییس] به اندازه کافی مورد استفاده قرار نگرفته است، و چرا؟ چون نقل و انتقالات پولی در کار است که هنوز احتیاج به تایید دارند و من فکر می کنم آمریکا در این زمینه آماده است تصمیماتش را سرعت ببخشد تا این کانال بتواند به موثرترین شکل به کار گرفته شود.

علاوه بر این، بایدن و گای پارمِلین رییس جمهور سوییس درباره مذاکرات ادامه دار در زمینه احیای توافقی قدرتمند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت بایدن از تسهیل تبادلات مالی تجارت بشردوستانه با ایران

حمایت دولت بایدن از تسهیل تبادلات مالی تجارت بشردوستانه با ایران