مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:152021-06-15سياسي

انتخابات 1400؛ تحریم یا مشارکت؟


در روزهای باقیمانده تا انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، مسئله مشارکت یا عدم مشارکت در انتخابات بحث داغ کاربران شبکه های اجتماعی است.

- گروهی از مردم که مشارکت را وظیفه و تکلیف شرعی خود می دانند و تحت هر شرایطی در انتخابات شرکت کرده و سبد رأی مشخصی دارند اما تحریم انتخابات توسط قشر خاکستری از ماه ها پیش به علت نارضایتی از مسائل معیشتی و اقتصادی آغاز شده است.

عدم احراز صلاحیت گسترده طیف اصلاح طلب برای نامزدی ریاست جمهوری، حامیان این جریان را هم از حضور در انتخابات دلسرد کرد و در حال حاضر چالش اساسی رأی دادن یا ندادن قشر تحول خواه جامعه است که این جریان معمولاً با اقداماتی که انجام می دهند قشر خاکستری را با خود وارد عرصه انتخابات کرده، صحنه انتخابات را پرشور و مشارکت را بالا می برند.

در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، در نشستی مجازی با چهار نفر از فعالان سیاسی اصلاح طلب مسئله مشارکت یا عدم مشارکت در انتخابات و تهدیدها و فرصت های این کنش های اجتماعی را بررسی کرده است.

پیام سهرابی صفا ، از ادوار فعالان دانشجویی و فعال سیاسی اصلح طلب در این نشست اظهار کرد: ما به عنوان حامی ایجابی در یازدهمین و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آقای روحانی حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400؛ تحریم یا مشارکت؟

انتخابات 1400؛ تحریم یا مشارکت؟