مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-15ورزشي

28 خرداد، تمرین بزرگ هم افزایی بین مردم ایران است


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با دعوت از جامعه ورزش برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: 28 خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم افزایی بین مردم ایران است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با دعوت از جامعه ورزش برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: 28 خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم افزایی بین مردم ایران است.

افشین حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 28 خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم افزایی بین مردم ایران است و قطعا با حضور در پای صندوق های رای می توان ناگفته های بسیاری را برای جهان پیرامون خود طرح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به شرایط خاص کشورمان در منطقه و لزوم حمایت از آرمان های انقلاب و تجدید بیعت با امام راحل، حضور پای صندوق های رای از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بیان کرد: من نیز به عنوان متولی ورزش خوزستان از تمام جامعه ورزش اعم از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و دست اندرکاران حوزه ورزش دعوت می کنم که علاوه بر حضور خود در پای صندوق های رای، نسبت به هماهنگی و دعوت سایر اقشار جامعه به حضور در انتخابات اقدام کنند، البته تا به امروز نیز هیات های متخلف ورزشی که اهمیت حضور در این انتخابات حساس را به خوبی درک کرده اند، با صدور بیانیه ها و برگزاری نشست ها و کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 خرداد، تمرین بزرگ هم افزایی بین مردم ایران است

28 خرداد، تمرین بزرگ هم افزایی بین مردم ایران است