مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 02:452021-06-15اقتصادي

جهش با کار نمایشی محقق نمی شود


جهش ایران در گرو تلاش همه مردان و زنان در نقاط مختلف کشور است و این هدف مهم با کار نمایشی محقق نمی شود.

- ایسنا/ایلام سعید جلیلی گفت: جهش ایران در گرو تلاش همه مردان و زنان در نقاط مختلف کشور است و این هدف مهم با کار نمایشی محقق نمی شود.

سعید جلیلی در گفت و گو با مردم ایلام از شبکه استانی سیما، اظهار کرد: مرزنشینی مردم استان ایلام می تواند فرصتی مناسب باشد برای توسعه تجارت با کشور عراق و توسعه صادرات فرصت های بی نظیری برای توسعه استان و کشور ایجاد می کند و فرصت های مناسبی در زمینه کشاورزی و توسعه اقتصادی دارد و جوانان غیور این سرزمین می توانند حماسه بزرگی دوباره خلق کند.

وی با بیان اینکه در سفر و دیدار با مردم چالاب و چنگوله گله جوانان چالاب این بود که باید به دور از چشم فلان اداره دولتی شبانه برای کشاورزی برویم، تصریح کرد: چرا باید به دلیل برخی موانع غلط و مقررات نادرست جوانان این دیار از بهترین کار که کشاورزی است، منع شوند، از نزدیک با جوانان استان صحبت کردیم آنها می گفتند آیا کشاورزی باید در استان ما باید به صورت قاچاق انجام بگیرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر شما زمین و اراضی دارید، اگر فرصت مانع زدایی و جهش تولید می خواهید فراهم کنید، باید بررسی شود که این موانع چگونه ایجاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش با کار نمایشی محقق نمی شود

جهش با کار نمایشی محقق نمی شود