مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 22:352021-06-15سياسي

دعوت فعالان صنعت IT برای حضور گسترده در انتخابات


سازمان نظام صنفی رایانه ای استان زنجان با صدور بیانیه ای از فعالان صنعت IT برای حضور گسترده در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سازمان نظام صنفی رایانه ای استان زنجان با انتشار بیانیه ای از فعالان صنعت IT استان برای حضور گسترده در انتخابات دعوت به عمل آورد.

در بیانیه سازمان نظام صنفی رایانهای استان زنجان که به مناسبت 28خرداد روز تجلی اراده ملی اطلاعیه صادر شده آمده است: با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و در تبعیت از منویات رهبر انقلاب و همه دلسوزان ایران عزیز، از همه فعالان صنعت IT که در همه این سال ها جور کم کاری برخی مدیران را در پبشبرد اهداف نظام کشیده اند و مردانه به پای آرمان های نظام اسلامی ایستادند و  آحاد ملت سرافراز و هوشیار ایران می خواهیم مشارکت هوشمندانه و گسترده ای در این انتخابات داشته باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از همه فعالان صنعت IT می خواهیم که با انتخاب آگاهانه خود، زمینه تشکیل یک دولت مقتدر و کشوری آباد و توسعه یافته را فراهم کنند و همواره بر این باوریم ما می توانیم با توسعه فناوری و  اقتصاد دیجیتال ایرانی قوی تر داشته باشیم.

این بیانیه می افزاید: یقینا ملت بزرگ ایران اسلامی با تاسی به وصایای جاودان و ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو تبعیت و پیروی از رهنمودهای حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت فعالان صنعت IT برای حضور گسترده در انتخابات

دعوت فعالان صنعت IT برای حضور گسترده در انتخابات