مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-15سياسي

توسعه سیستان وبلوچستان در گرو بهره گیری از ظرفیت های آن است


فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بسیاری در حوزه معادن دارد که بهره گیری از توانمندی های بی شمار آن سبب توسعه همه جانبه این استان می شود.

- زاهدان- فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بسیاری در حوزه معادن دارد که بهره گیری از توانمندی های بی شمار آن سبب توسعه همه جانبه این استان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سعید محمد روز سه شنبه در گردهمایی حمایت از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در زاهدان با اینکه سیستان و بلوچستان سرزمین ثروت های پنهان و محرومیت های آشکار است اظهارداشت: مردم این استان به غیرت، مردانگی، مرزداری و مهمان نوازی معروف هستند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان استان ثروت های سرشار بوده و ظرفیت بسیار زیادی در حوزه معادن طلا، نقره، آنتیموان و مس دارد افزود: این استان در انرژی های نوین ظرفیت های گسترده ای دارد و سراسر منطقه امکان استفاده از انرژی باد و خورشید را دارا بوده که یک گنج برای منطقه است.

ویمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: این استان در همجواری با همسایگان مرزی و دریای عمان یک ظرفیت مرزی بسیار خوب در حوزه صادرات فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سیستان وبلوچستان در گرو بهره گیری از ظرفیت های آن است

توسعه سیستان وبلوچستان در گرو بهره گیری از ظرفیت های آن است