مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-15سياسي

قولی که همتی به مردم قم داد/ مشکل و راه حل استان شما را می دانم


جوانان از زندگی روزمره احساس رضایت ندارند و دولت ها و نباید در آزادی های جوانان دخالت کنند و زنان ما 50 درصد جامعه هستند و باید هویت مستقل داشته باشدند ونبابد فقط با عنوان شوهرخود شناخته شوند.

- ایسنا/قم کاندیدا ریاست جمهوری گفت: جوانان از زندگی روزمره احساس رضایت ندارند و دولت ها و نباید در آزادی های جوانان دخالت کنند و زنان ما 50 درصد جامعه هستند و باید هویت مستقل داشته باشدند ونبابد فقط با عنوان شوهرخود شناخته شوند.

دکتر عبدالناصر همتی در ویژه برنامه انتخاباتی شبکه نور، در گفت وگو با مردم قم، عنوان کرد: بحث تکمیل واکسیناسیون به صورت عادلانه و در سریع ترین زمان از اولویت های من است.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست و اگر همین روند و شیوه ای که وجود دارد را ادامه بدهیم ممکن است نتایج بدتری هم داشته باشیم، ادامه داد: اقشار مختلفی از مردم در همه استان ها گرفتار بیکاری و معیشت هستند و رفاه آسایش زندگی شان تحت تأثیر تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری دشمن به مراحل نامطلوبی رسیده است؛ بنابراین تغییر ریل گذاری اقتصاد کشور و بازنگری در نحوه اداره جامعه جز اولویت های بنده است.

وی افزود: مشکل کشور این است که سیاست بیش از حد بر اقتصاد حاکم شده و مسائل اقتصادی ما تحت تأثیر نگاه سیاسی است به ویژه در استان ها که باعث شده است ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قولی که همتی به مردم قم داد/ مشکل و راه حل استان شما را می دانم

قولی که همتی به مردم قم داد/ مشکل و راه حل استان شما را می دانم