مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-15حوادث

کوه حاتم همچنان در آتش می سوزد/تلاش برای مهار آتش+فیلم و تصاویر


مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از آتش سوزی کوه حاتم در شهرستان بهمیی خبر داد و گفت: تلاش برای مهار آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهمیی مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از آتش سوزی کوه حاتم در شهرستان بهمیی خبر داد محمد محمدی افزود: این آتش سوزی از ساعت 15 و 30 دقیقه عصر دوشنبه آغاز شده و تا امروز همچنان ادامه داشت.

وی اظهار کرد: ستاد بحران شهرستان بهمیی تشکیل و به نیروهای ادارات و دستگاههای مختلف شهرستان اعلام آماده باش  برای ساعت 6 صبح جهت اعزام به منطقه آتش سوزی داده شد.

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان از مردم شهرستان و روستاهای اطراف درخواست کمک کرد، خاطرنشان کرد: ستاد بحران استان با همکاری سازمان مدیریت بحران کشور از وزارت دفاع درخواست بالگرد کرده که سه شنبه اعزام شدند همچنین از شهرستان لنده نیز درخواست کمک برای اعزام نیرو به محل آتش سوزی شده است.

محمدی با بیان این که علاوه بر اعزام بالگرد برخی نیروها به صورت پیاده اعزام خواهند شد گفت: وزش باد و پوشش گیاهی و خشک بودن مرتع و سخت گذر بودن منطقه، کنترل آتش سوزی را با کندی مواجه گسترده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه حاتم همچنان در آتش می سوزد/تلاش برای مهار آتش+فیلم و تصاویر

کوه حاتم همچنان در آتش می سوزد/تلاش برای مهار آتش+فیلم و تصاویر