مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:102021-06-15اقتصادي

شرایط جهش تولید کشاورزی استان را باید فراهم کنیم


استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط جهش تولید در بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: باید از کشاورزی سنتی و معیشتی به سمت کشاورزی اقتصادی حرکت کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم فراهم کردن شرایط جهش تولید در بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: باید از کشاورزی سنتی و معیشتی به سمت کشاورزی اقتصادی حرکت کنیم.

هوشنگ بازوند در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که امروز (25 خرداد) برگزار شد، از کشاورزی به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ توسعه استان یاد کرد و ادامه داد: نباید کشاورزی استان صرفا با هدف کشت محصول و امرار معاش باشد، بلکه باید به سمت کشاورزی صنعتی و اقتصادی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه از نظر ظرفیت ها و ثروت های طبیعی در بخش کشاورزی غنی است، یادآور شد: ما هم ملزم هستیم ابزار استفاده از این ظرفیت ها را فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه وجود اراضی حاصلخیز وبارش مناسب نسبت به سایر استان های کشور را از ظرفیت های کرمانشاه دانست و عنوان کرد: طی چند سال اخیر تلاش شده بیشترین استفاده را از این ظرفیت ها داشته باشیم.

بازوند بهره برداری از 4050 هکتار از اراضی کشاورزی در قالب سامانه گرمسیری طی هفته گذشته را از جمله پیشرفت های کرمانشاه در حوزه کشاورزی اعلام کرد و افزود: به علاوه طی یکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جهش تولید کشاورزی استان را باید فراهم کنیم

شرایط جهش تولید کشاورزی استان را باید فراهم کنیم