مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-15ورزشي

بیانیه ائتلاف «طهران قوی شورای مردمی» درباره شهرداری و شهر تهران منتشر شد


دبیرخانه ائتلاف «طهران قوی شورای مردمی» با انتشار بیانیه ای برنامه ها و مواضع خود برای انتخابات شورای شهر تهران را اعلام کرد.

- بیانیه ائتلاف طهران قوی شورای مردمی درباره شهرداری و شهر تهران منتشر شد دبیرخانه ائتلاف طهران قوی شورای مردمی با انتشار بیانیه ای برنامه ها و مواضع خود برای انتخابات شورای شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: ائتلاف طهران قوی با بهره مندی از حضور متخصصان و مدیران خوشنام شهری، جوانان مومن و انقلابی، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، اساتید دانشگاه های مطرح تهران، اصناف، بازاریان و کسبه، ورزشکاران، فرهنگیان و .

طی ائتلاف بزرگ وحدت کارآفرینان و متخصصان و با شعار طهران قوی-شورای مردمی با هدف خدمت صادقانه و بی منت به مردم و ایجاد رفاه، امنیت و آسایش حداکثری برای مردم و اهتمام به تحقق ساده زیستی و پاک دستی مسئولان، تعالی خواهی و پیشرفت طلبی، مردمگرایی و با اتکا به آراء و خردجمعی برای ساخت طهران قوی با مدیریت یکپارچه و به دور از سیاسی کاری و جزم اندیشی و پس از اعلام فهرست 21 نفره خود و دعوت از شهروندان و دغدغه مندان مدیریت شهری برای شرکت در انتخابات و رای کامل به لیست ارائه شده این ائتلاف، بر خود لازم می داند مواضع و رویکرد ائتلاف را برای تنویر افکار عمومی و ایجاد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ائتلاف «طهران قوی شورای مردمی» درباره شهرداری و شهر تهران منتشر شد

بیانیه ائتلاف «طهران قوی شورای مردمی» درباره شهرداری و شهر تهران منتشر شد