مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-15بين الملل

تعقیب بمب افکن های روسی توسط جنگنده های اروپایی در دریای بالتیک


وزارت دفاع روسیه از تعقیب و رهگیری دو بمب افکن روسی توسط جنگنده های ایتالیا، دانمارک و سوئد بر فراز آب های بین المللی دریای بالتیک خبر داد.

- به نقل از تاس، وزارت دفاع روسیه از تعقیب و رهگیری دو بمب افکن روسی توسط جنگنده های غربی بر فراز آب های بین المللی دریای بالتیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب افکن استراتژیک TU-160 روسیه که در حال پرواز بر فراز آب های بی طرف و بین المللی دریای بالتیک بودند، توسط جنگنده هایی از کشورهای ایتالیا، دانمارک و سوئد تحت تعقیب قرار گرفتند.

بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه، این بمب افکن ها از نوع دور بُرد بوده و در حال انجام عملیات پروازی زمانبندی شده، به مدت 8 ساعت بر فراز آب های بین المللی دریای بالتیک بوده اند.

همچنین به گفته وزارت دفاع روسیه، دو جنگنده سوخو 35 و سوخو 27 نیز به حفاظت از بمب افکن روسیه پرداختند؛ ولی با این حال، در برخی از بخش های مسیر پروازی، جنگنده های F-35 نیروی هوایی ایتالیا، جنگنده های F-16 نیروی هوایی دانمارک و همچنین جنگنده گریپن سوئد، به تعقیب بمب افکن های روسی پرداختند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که عملیات پروازی بمب افکن های مذکور، بر فراز آب های دریاهای سیاه، بالتیک، آتلانتیک و اقیانوس آرام با موفقیت به اتمام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب بمب افکن های روسی توسط جنگنده های اروپایی در دریای بالتیک

تعقیب بمب افکن های روسی توسط جنگنده های اروپایی در دریای بالتیک