مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:202021-06-15سياسي

مسئولان اسلامشهر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد گفت: مسئولان اسلامشهر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در سال های اخیر ارقام قابل توجهی از محل اعتبارات مختلف جذب شده که قابل مقایسه با چندین سال قبل نیست، متأسفانه خلأ کار اینجاست که در مورد این خدمات به مردم گزارش نمی دهیم.

مرسلپور ادامه داد: اتفاق نظر دشمنان برای اینکه انتخابات 1400 ایران باشکوه و موفق نشود، یک نبرد نابرابر فرهنگی است و باید در روزهای باقیمانده تا انتخابات خودمان را به انقلاب نشان دهیم و مردم را تشویق به حضور و مشارکت در انتخابات کنیم.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اینکه مردم آگاه هستند اما فشارهای ناشی از تبلیغات منفی و ستیزه جویی مخالفین و معاندین نظام قطع شدنی نیست، بیان داشت: اقتدار نظام در حوزه سیاسی کمتر از اقتدار در حوزه نظامی و امنیتی نیست و این سه اقتدار باید در کنار هم حرکت کنند تا بتوان به توفیقاتی که در حوزه های مختلف مدنظر هست و سیاست گذاری شده، رسید.

وی با بیان اینکه آمار مشارکت انتخابات ایران اسلامی اقتداری است که دنیا را به چالش می کشد، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و سیر و سلوک شهدا باید ما مسئولان و رؤسای ادارات با حضور در بین مردم خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اسلامشهر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

مسئولان اسلامشهر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند