مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-15سياسي

طراحی و نهایی کردن اداره شهر در دوره ششم شورا بر مبنای رویکردهای اصلاح طلبانه


نایب رییس ستاد مرکزی جبهه اصلاحات گفت: در دوره پنجم شورا برخاسته از دو برنامه توسعه شهر تهران برنامه ای طراحی و تحت عنوان برنامه سوم توسعه شهر تهران به تصویب رسید که امروز سال دوم برنامه در حال اجراست.

- نایب رییس ستاد مرکزی جبهه اصلاحات گفت: در دوره پنجم شورا برخاسته از دو برنامه توسعه شهر تهران برنامه ای طراحی و تحت عنوان برنامه سوم توسعه شهر تهران به تصویب رسید که امروز سال دوم برنامه در حال اجراست.

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان برای اداره شهر به ویژه در دوره ششم شورا برنامه ای را ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی نایب رییس ستاد مرکزی جبهه اصلاحات در نشست خبری امروز سه شنبه در تشریح برنامه های مصوب جبهه اصلاحات برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: جبهه اصلاحات ایران از ماه ها قبل برای حضور موثر و فعال در عرصه انتخابات شورا و ریاست جمهوری تمهیدات لازم را پیش بینی و به اجرا درآورده است.

علاوه بر این دو انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تهران نیز برگزار می شود که در انتخابات مجلس آقای محجوب کاندیدای مورد حمایت جبهه اصلاحات است.

وی افزود: طراحی و نهایی کردن اداره شهر در دوره ششم بر مبنای رویکردهای اصلاح طلبانه انجام شده و در این دوره نیز در حوزه برنامه ریزی اقدامات قابل تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و نهایی کردن اداره شهر در دوره ششم شورا بر مبنای رویکردهای اصلاح طلبانه

طراحی و نهایی کردن اداره شهر در دوره ششم شورا بر مبنای رویکردهای اصلاح طلبانه