مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-15سياسي

أخذ رأی بیماران کرونایی به وسیله شعب سیار


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: پروتکل های بهداشتی لازم برای شعبه های اخذ رای در نظر گرفته شده و اخذ رأی از بیماران کرونایی که در قرنطینه هستند، - به وسیله شعبه سیار صورت می گیرد.

مصطفی آزادبخت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد انتخابات استان همدان و کمیته های زیرمجموعه آن همزمان با ستاد انتخابات کشور تشکیل شده است و تاکنون 16 جلسه در استان برگزار کردیم.

آزادبخت تصریح کرد: هماهنگی خوبی با هیئت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا وجود دارد و هیئت های اجرایی و بازرسی در کل حوزه ها بدون مشکلات و در نخستین فرصت تشکیل شدند.

وی با بیان اینکه در استان همدان 36 هیئت اجرایی تشکیل شده است، مطرح کرد: 10 هیئت اجرایی در شهرستان ها و 26 هیئت در بخش ها تشکیل شده و در روند برگزاری جلسات هیئت های اجرایی و معتمدین براساس ارزیابی که وزارت کشور انجام داد، به خاطر هماهنگی خوبی که داشتیم، استان دوم کشور شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: بعد از تشکیل هیئت اجرایی، تعداد و محل شعبه های اخذ رأی مشخص شد و کار بسیار مهمی که در استان صورت گرفته این است که کمیته آموزش ما از روزهای نخست با هیئت های اجرایی کار خود را آغاز کرد و تمام متولیان امر اعم از اجرایی، بازرسی، نمایندگان فرمانداران و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

أخذ رأی بیماران کرونایی به وسیله شعب سیار

أخذ رأی بیماران کرونایی به وسیله شعب سیار