مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-15سياسي

توجیه رعیت برای اعطای رشوه به کارکنان بانکها


هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات سیدحسن میرکاظمی معروف به «رعیت» و سایر متهمان پرونده به ریاست قاضی بابایی برگزار شد؛ میرکاظمی در این جلسه اقدام به توجیه برای رشوه به کارکنان بانک ها کرد.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در ابتدای جلسه قاضی بابایی از متهم قربان خانی خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام از او پرسید که آیا اتهامات را قبول دارید؟ متهم با رد همه اتهامات انتسابی، خود را در اخذ تسهیلات مبرا دانست و مدعی شد که کوچک ترین نقشی در دریافت این تسهیلات نداشته است.

متهم، نقش خود را تنها معطوف به یکسری فعالیت های بازرگانی و انجام امور میرکاظمی دانست.

اشتباهم را در خرید دستگاه مهرسازی می پذیرم ؛ موضوعی که مورد پذیرش متهم قرار گرفت و خطاب به قاضی دادگاه عنوان داشت: خرید این دستگاه به نیت خلاف انجام نشد و کسی بابت خرید آن به من دستوری نداد بلکه فقط جهت پیشبرد امور مجموعه اقدام به خریداری دستگاه مهرسازی کردم.

متهم قربان خانی، رفت و آمد میرکاظمی معروف به رعیت با برخی از نمایندگان مجلس و مسئولان را مهمترین دلیل خود برای اعتماد به میرکاظمی دانست و همین امر را دلیلی برای همکاری با رعیت عنوان کرد.

در ادامه وکیل متهم قربان خانی در جایگاه قرار گرفت و مدعی شد که موکلش در شرکت لوح فشرده پارس فعالیت داشته که این شرکت واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه رعیت برای اعطای رشوه به کارکنان بانکها

توجیه رعیت برای اعطای رشوه به کارکنان بانکها