مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-15سياسي

برنامه های لیست وحدت برای شورای شهر تهران اعلام شد


سخنگوی لیست انتخاباتی شورای وحدت مهمترین برنامه های 21 عضو این فهرست اصولگرا برای انتخابات شورای شهر را تشریح و تاکید کرد که فهرست شورای وحدت تغییر نخواهد کرد.

- سخنگوی لیست انتخاباتی شورای وحدت مهمترین برنامه های 21 عضو این فهرست اصولگرا برای انتخابات شورای شهر را تشریح و تاکید کرد که فهرست شورای وحدت تغییر نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بیادی در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در محل ستاد انتخاباتی اش برگزار کرده بود درباره ساز و کار ائتلاف موسوم به شورای وحدت، گفت: جامعه روحانیت مبارز از حدود دو سال پیش بر اساس آیین نامه و دستورالعمل های جدیدی فعالیت خود را به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تغییر داد.

این جمعیت در نخستین تلاش ها درباره انتخابات شوراهای اسلامی سه ضلع را در ساز و کار انتخاباتی خود تعریف کرد که با کمک این اضلاع لیست شورای وحدت شکل گرفته و با تقسیم بندی احزاب و طی یک ساز و کار ابتدا 65 نفر و سپس40 نفر و در نهایت 21 عضو شورای وحدت استخراج شدند.

بیادی درباره اولویت های این فهرست برای شهر تهران اظهار کرد: اهمیت دادن و استقرار حقوق شهروندی بالا بردن سطح مشارکت مردم در اجرای امور شهر، استفاده از خدمات بخش خصوصی و حمایت از آنان هوشمندسازی شهر و توسعه پایدار شهری و توسعه درآمد پایدار برای شهر از جمله اولویت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های لیست وحدت برای شورای شهر تهران اعلام شد

برنامه های لیست وحدت برای شورای شهر تهران اعلام شد