مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-15سياسي

سید ابراهیم رییسی: اراده جدی مردم تعیین کننده سرنوشت آینده کشور است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اراده جدی مردم و حضور در انتخابات پیش رو فرصتی است که سرنوشت آینده کشور را مردم تعیین کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر سه شنبه در گفت و گوی تلویزیونی از شبکه آفتاب، افزود: می توان گلایه مندی مردم از وضع موجود را با اعتماد سازی پاسخ داد و برخی ها باعث شده اند مردم نسبت به مسولان بی اعتماد باشند.

وی تصریح کرد: اعتماد به داشته های مردم، جوانان شهر و روستا امکان شکل گیری دولت قوی و مردمی را در روز 28 خرداد ممکن خواهد کرد.

وی اظهار داشت: استان مرکزی مهد علم و پرورش علمای بزرگی در راس آن مانند امام خمینی (ره) است که نه فقط در ایران بلکه دنیا را متحول کرد و این تحول متعلق به همگان است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امام عزیز آموخته شهر خمین است و جای جای استان مرکزی مانند نراق مردان بزرگی را پرورش داده است.

حجت الاسلام رییسی افزود: استان مرکزی در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم خوش درخشید و مردم این خطه همواره همراه انقلاب بوده اند.

وی اظهار داشت: استان مرکزی سرمایه انسانی قابلی دارد و این استان می تواند در صنعت، کشاورزی و گردشگری محوریت و قطب به ویژه در صنایع بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید ابراهیم رییسی: اراده جدی مردم تعیین کننده سرنوشت آینده کشور است

سید ابراهیم رییسی: اراده جدی مردم تعیین کننده سرنوشت آینده کشور است