مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-15سياسي

بسیاری از گره های بخش کشاورزی به سادگی حل می شود


بسیاری از گره های کشور خصوصا در بخش کشاورزی با اصلاحات ساده قابل حل است.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از گره های کشور خصوصا در بخش کشاورزی با اصلاحات ساده قابل حل است.

عبدالرضا مصری، امروز(25 خرداد) در نشست با فعالان اقتصادی کرمانشاه با بیان اینکه کشور ما در مسائل مهم و روز دنیا همواره عالی عمل کرده و معمولا جزو کشورهای برتر هستیم، گفت: اما در برخی مسائل جزیی سال هاست با مشکل مواجهیم، در حالیکه عمده این مسائل با اصلاحات ساده قابل حل است.

وی نمونه این مشکلات را مربوط به بخش کشاورزی دانست و با اشاره به اینکه این بخش همواره از کمترین توجه برخوردار بوده، اظهار کرد: از همین رو انتقادات جدی به وزارت جهاد کشاورزی وارد است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل حوزه کشاورزی را عدم تنظیم مناسب بازار و تولید متناسب با نیاز دانست و گفت: بحث مرغ و تخم مرغ از جمله این موارد است که هر دوره تکرار می شود و تاکنون حل نشده است.

وی ادامه داد: همین معضل را درباره گوشت قرمز هم داریم.

اگر امروز قیمت گوشت قرمز ثابت مانده به دلیل عرضه بالای دام و عمدتا هم دام های سرمایه ای مردم است که به دلیل گرانی علوفه توان نگهداری آن را ندارند و با این روند در آینده با جهش قیمت گوشت قرمز مواجه خواهیم شد و مجبوریم واردات داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از گره های بخش کشاورزی به سادگی حل می شود

بسیاری از گره های بخش کشاورزی به سادگی حل می شود