مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-15سياسي

6 هزار و 846 شعبه اخذ رأی جهت انتخابات استان تهران تعیین شده است


رییس ستاد انتخابات استان تهران از تعیین 6 هزار و 846 شعبه اخذ رأی جهت انتخابات در این استان خبر داد و گفت: 425 شعبه سیار نیز برای انتخابات 27 خرداد ماه 1400 در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا 2 صبح روز شنبه برای شعبی که افراد در صف های اخذ رأی حضور دارند با هماهنگی هیأت نظارت تمدید می شود.

وی، ابراز امیدواری کرد: روز جمعه همچون دوره های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی در کشور و به ویژه استان تهران باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان تهران در خصوص حضور نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی نیز گفت: 2 نماینده فرماندار باید در شعب حضور داشته باشند، همچنین یک نماینده از ظرفیت قانون مجلس خبرگان و یک نماینده از ظرفیت قانون ریاست جمهوری حضور دارند تا به هر دلیلی یکی از نمایندگان فرماندار حضور نداشت، روند رأی گیری ادامه یابد.

حسن بیگی در خصوص آمار نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و میاندوره ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز اذعان داشت: برای 47 شهر استان تهران، 4 هزار و 810 نامزد شوراهای شهر وجود دارد و برای 502 روستای استان تهران، 3 هزار و 449 نامزد شوراهای روستا است؛ همچنین تعداد کاندیداهای میاندوره ای مجلس شورای اسلامی 215 نامزد است که برای یک کرسی رقابت می کنند و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در استان تهران برای سه کرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار و 846 شعبه اخذ رأی جهت انتخابات استان تهران تعیین شده است

6 هزار و 846 شعبه اخذ رأی جهت انتخابات استان تهران تعیین شده است