مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-15سياسي

دولت زندگی به دنبال ساخت زندگی شاد برای همه مردم است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه ایرانیان حق شاد زندگی کردن را دارند و در دولت زندگی به دنبال ایجاد زندگی شاد برای همه هستیم.

- محسن مهرعلیزاده در گفتگو با مردم قزوین که از طریق سیمای مرکز استان قزوین انجام شد اظهار کرد: در کشور مسئولین و دستگاه هایی وجود دارند که باید راه های پیشرفت و رشد را برای مردم هموار کنند.

تا کنون که در آستانه سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در کشور هستیم افراد متعدد سکان مدیریت کشور را در شرایط مختلفی به عهده گرفته اند و با فراز و نشیب های زیادی در دوره های زمانی مختلف کشور را مدیریت کرده اند و ما امروز و در این جایگاه از همه زحماتی که در این دوران کشیده شده تقدیر می کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در دهه 60 شمسی و در دورانی که کشور با جنگ تحمیلی رو به رو بود، تحریم ها در شدیدترین نوع خود علیه ما اعمال می شد و کلیه صادرات ما برابر بر رقم 6.

5 میلیارد دلار بود و تقریباً نیمی از این مبلغ در میدان های نبرد هزینه می شد، حداقل ها برای زندگی مردم تأمین شده بود و مردم با یک اعتماد و اطمینان خاصی زندگی می کردند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سازندگی بیان کرد: در دوران سازندگی شرایط ایده آل نبود با این حال دولت خدماتی را به کشور ارائه کرد که هم اکنون ما ارزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت زندگی به دنبال ساخت زندگی شاد برای همه مردم است

دولت زندگی به دنبال ساخت زندگی شاد برای همه مردم است