مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-15سياسي

وعده همتی برای رساندن حداقل حقوق به شش میلیون و 500 هزار تومان


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من برخلاف رییس جمهورهای پیشین که به خاطر اینکه بتوانند چهار سال دوم هم رای بیاورند با برخی مصلحت کاری ها اقدامات اصلاحی را عقب انداختند نیستم و تنها می خواهم چهار سال رییس جمهور باشم.

- ایسنا/البرز نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من برخلاف رییس جمهورهای پیشین که به خاطر اینکه بتوانند چهار سال دوم هم رای بیاورند با برخی مصلحت کاری ها اقدامات اصلاحی را عقب انداختند نیستم و تنها می خواهم چهار سال رییس جمهور باشم.

عبدالناصر همتی روز سه شنبه 25 خرداد در شبکه البرز با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده های جانباختگان کرونا حتی نتوانستد برای عزیزانشان مراسم سوگواری بگیرند، اظهار کرد: در صورتی که توسط مردم به عنوان رییس جمهور انتخاب شوم، تلاش می کنم فرایند واکسیناسیون سریع و عادلانه به نتیجه برسد تا دست این بلا از سر مردم کوتاه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا وارد رقابت عرصه ریاست جمهوری شده است، گفت: واقعیت این است شرایط کنونی اقتصاد کشور مطلوب نیست و اگر همین روند ادامه داشته باشد، ممکن است نتایج بدتری حاصل شود.

وی توضیح داد: در حال حاضر تحت تاثیر تحریم و مشکلات مدیریتی، مردم گرفتار مشکلات معیشتی و بیکاری هستند و به معنای واقعی تحت فشار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده همتی برای رساندن حداقل حقوق به شش میلیون و 500 هزار تومان

وعده همتی برای رساندن حداقل حقوق به شش میلیون و 500 هزار تومان