مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-15سياسي

استان اردبیل باید برند ملی محصولات کشاورزی و دامی کشور شود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت :قابلیت ها کشاورزی و دامی استان اردبیل سالها است نادیده گرفته شده و باید با برند سازی و فرآوری زمینه توسعه تولید و صادرات را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور مدیریت و مهار شود.

سیاست ها و مدیریت های غلط تمام امکانات را در تهران متمرکز کرده است نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عدم توسعه متوازن در کشور نهادینه اشاره کرد و افزود: اکنون تمامی امکانات در تهران به عنوان پایتخت و با فاصله، تعدادی از کلان شهرها است اما در دولت بنده به جای تهران هر استان یک پایتخت خواهد بود.

وی بیان کرد: بر اساس اختیارات قانون اساسی که به دولت اجازه داده اختیارات اجرایی خود را به فرمانداران شهرستان ها بدهد، تمامی اختیارات هیأت وزیران در حوزه تصدی و اجرا به فرمانداران داده می شود و آن ها پاسخ گوی مردم خواهند بود.

قاضی زاده هاشمی به تشریح تبدیل هر شهرستان به یک پایتخت با امکانات گسترده پرداخت و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ساختار تصمیم گیری متمرکز را خرد می کنیم و اختیارات را مستقیم نه حتی به مراکز استان، بلکه به شهرستان ها می دهیم.

وی ادامه داد: در این طرح برنامه ریزی شده تا استانداران وظیفه هماهنگی و برنامه ریزی های کلان را انجام دهند و برای هر شهرستان مأموریتی ملی تعریف می شود نامزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل باید برند ملی محصولات کشاورزی و دامی کشور شود

استان اردبیل باید برند ملی محصولات کشاورزی و دامی کشور شود