مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-15سياسي

عضو شورای نگهبان ادعای مصلحی را رد کرد


آیت الله مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان در مورد اظهارات حیدر مصلحی گفت: بهترین توجیه من این است که گوینده این کلمات در شرایط خاصی قرار گرفته و آنچه را که دوست می داشته یا فکر می کرده که اینچنین است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو فقهای شورای نگهبان اظهارات اخیر وزیر پیشین اطلاعات درباره نحوه تایید صلاحیت ها در شورای نگهبان را تصور وی از واقعیت عنوان کرد و گفت: گوینده این کلمات آنچه را که دوست می داشته یا فکر می کرده که اینچنین است، تصویری از واقع دانسته است و شورای نگهبان بر اساس هزینه- فایده تصمیم نمی گیرد.

آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی درباره اظهارات اخیر حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات درباره نحوه رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: واقعیت آن است که از اظهارنظرها در بخشی از ویدوی منتشر شده، آن هم در شرایط کنونی بسیار تعجب کردم.

از آن برهه زمان زیادی گذشته است و ممکن است برخی جزییات از ذهن من یا دیگران محو شده باشد اما من چیزی از اظهارات کلیپ منتشر شده به یاد نمی آورم بلکه به یاد می آورم که بعضی از مطالب ذکر شده صرفا برداشت های فردی است.

وی افزود: بهترین توجیه من این است که گوینده این کلمات در شرایط خاصی قرار گرفته و آنچه را که دوست می داشته یا فکر می کرده که اینچنین است، تصویری از وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای نگهبان ادعای مصلحی را رد کرد

عضو شورای نگهبان ادعای مصلحی را رد کرد