مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-15سياسي

کلید روحانی درهای باز را هم بست/آقای رییسی بین فساد و عدالت دیوار می کشد


رییس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان عنوان کرد: دولت تدبیر با کلید آمد که درهای بسته را باز کند، اما اشتباهی تمام درهای باز را هم بست و در بدبختی را برای ملت باز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلال اصغری ظهر امروز در نشستی که با حضور خبرنگاران رسانه ها در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اگر دولت آینده در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کند تمام دغدغه ها و مطالباتی که امروز مردم در کشور دارند، پاسخ خواهد داد.

وی جوان باور نبودن و بی توجهی به شایسته سالار ی را از ضعف های دولت های قبلی دانست و گفت: جوان باوری و شایسته سالاری در دولت های قبلی در حد شعار باقی ماند، شعاری بودن این دو مقوله مهم را در بکارگیری وزرای این دولت ها به کاملا به فراموشی سپرده شد.

وی تصریح کرد: در دولت های گذشته عده ای بنام اصلاح طلب با شعارهای دهن پرکن و زیبنده رأی مردم را گرفتند و وعده های آنان به مردم در حد شعار باقی ماند.

وی با تاکید براینکه مردم کردستان، مردمانی غیور، شجاع و مرزدار و ولایت مدار و انقلابی هستند، گفت: کردستان، استانی انقلابی است و مردم این استان به نیروهای ارزشی و انقلابی رای می دهند و منتظر خدمات دولت ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید روحانی درهای باز را هم بست/آقای رییسی بین فساد و عدالت دیوار می کشد

کلید روحانی درهای باز را هم بست/آقای رییسی بین فساد و عدالت دیوار می کشد