مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-15بين الملل

4 پایگاه اورژانس به صورت ویدئوکنفرانس در استان قزوین افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: استان قزوین دارای 44 پایگاه فوریت های پزشکی است؛ امروز نیز 4 پایگاه در مناطق مختلف استان شامل سیردان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین امروز در آیین افتتاح 4 پایگاه اورژانس در استان قزوین که به صورت ویدئوکنفرانس در سالن مرکز مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، گفت: اورژانس جهت ارائهٔ خدمات درمانی اولیهٔ رایگان و خدمات پیش بیمارستانی به شهروندان خدماتی را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: انتقال اورژانس هوایی به مرکز استان که پیش از این در شهرستان آبیک بود، از اقدامات اورژانس قزوین در افزایش خدمات پوششی و استفاده از این خدمات برای مناطق محروم است.

این مسؤول ضمن اشاره به تلاش نیروهای اورژانس استان در مقابله با ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در حوزهٔ مدیریت بحران با همکاری اورژانس که از نیمهٔ اسفند 98 به مرکز مشاوره بیماران کرونایی تعمیم داده شد، با پاسخگویی به بیش از 8 هزار تماس تلفنی خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه کرده است.

نامدار تصریح کرد: طرح اسنپ آمبولانس نیز که از اقدامات جدید اورژانس قزوین بوده است، بیش از 2 میلیارد تومان از هزینه های بیمارستانی استان را کاهش داده است، هم چنین طرح خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پایگاه اورژانس به صورت ویدئوکنفرانس در استان قزوین افتتاح شد

4 پایگاه اورژانس به صورت ویدئوکنفرانس در استان قزوین افتتاح شد