مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-15سياسي

برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای 13 هزار دانش آموز رأی اولی زنجان


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای 13 هزار دانش آموز رأی اولی زنجان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خبر داد.

- حسن مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات در هفته جاری اظهار کرد: 13 هزار و 470 نفر رأی اولی در سطح استان حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار و 800 نفر از رأی اولی های زنجان پسر هستند، اضافه کرد: بیش از 5 هزار و 600 نفر از این افراد را نیز دختر هستند.

وی با اشاره به اینکه برای رأی اولی های استان جشن تکلیف سیاسی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خواهد بود.

 مظفری با اشاره به اینکه میزگردهایی با موضوع انتخاب با حضور این دانش آموزان و مشارکت آموزش و پرورش و سپاه برگزار شده است، تاکید کرد: این برنامه ها با محوریت انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری دانش آموزان انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان 13 شهید دانش آموز دارد که در سن رأی اولی به شهادت رسیدند، گفت: نمایشگاه نمادین از این 13 شهید والامقام در اداره کل راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی در بستر شبکه شاد برگزار می شود، ابراز کرد: رأی اولی ها در واقع به سن تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای 13 هزار دانش آموز رأی اولی زنجان

برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای 13 هزار دانش آموز رأی اولی زنجان